Дорогі батьки!
Ви хотіли б бачити Вашу дитину щасливою, розумною, удачливою і, звичай, здоровою. Як багато потрібно для цього зробити.! Яка важка справа – виростити та виховати дитину! Але яке це щастя бачити рідні очі найдорожчого Вам створіння.
Ми не можемо пройти за Вашу дитину дорогу життя разом з Вами, але ми можемо допомогти порадою та знаннями.
Зробіть так, щоб очі Вашої дитини сяяли здоров’ям!
Зір являє собою складну форму відображення навколишнього світу порушення зору – бідність в отриманні інформації і труднощі в регуляції поведінки в соціумі.
Зір – найпотужніше джерело наших знань про зовнішній світ,одне з найбільш складних,дивовижних і прекрасних властивостей живої матерії, тому очі дитини з порушеним зором заслуговують виняткової уваги і дбайливого ставлення .Саме сьогодні актуально говорити про ті перевантаження на орган зору,які відчуває дитина в наше століття,ознаменований колосальним обсягом інформації,більше 80% якої надходить через зоровий канал зв’язку. Зберегти зір,навчити дитину раціонально ним користуватися – найважливіше завдання
що вирішується в установах для дітей з порушенням зору та батьками в умовах сім’ї.
ТАК БАЧАТЬ НАШІ ДІТИ З ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ:

Прийміть до уваги!
На можливу короткозорість (міопію) може вказувати наступний набір поведінкових особливостей:
Дитина тримає іграшки (особливо дрібні) і розглядає картинки, підносячи їх дуже близько до обличчя.
Дитина, малюючи, розглядаючи картинки або граючи з конструктором, «водить носом по столу».
На прогулянці дитина насилу дізнається віддалені фігури людей, деталі об’єктів, які поблизу легко ідентифікує.
На можливу далекозорість (гіперметропія) можуть вказувати такі фактори: Швидка втомлюваність при роботі з дрібними предметами.
У віці 5-6 років дитина яка починає працювати з книгою при розгляданні ілюстрацій,читанні відсуває від себе тексти.
На можливий астигматизм вказують:
Неправильна поза дитини при роботі за столом, сильний нахил голови.
Неправильне положення аркуша паперу при малюванні (занадто сильний нахил папери).
Складнощі, що виникають у дитини при виконанні завдання «провести пряму лінію», «намалювати квадрат або коло». Замість потрібних фігур виходять витягнутий чотирикутник або витягнута фігура еліпсоподібної форми.
Слід звертати увагу на симетричне положення очей дитини під час роботи і в спілкуванні. Іноді неправильне положення голови під час малювання та гри може свідчити про анізометропію або косоокість.